Nieuws, Ondernemen

Hyppe Ondersteunt de Stichting Huizer Botters

De Stichting Huizer Botters heeft er een nieuwe sponsor bij: financieel adviesbureau Hyppe uit Huizen. Directeur van Hyppe, Michiel Minneboo: “Wij voelen een sterke binding met het dorp en waren al langer aan het nadenken over een mooie manier om dat te tonen. Wij vinden het prachtig dat de Stichting de botters op het water houdt. Ze horen bij de historie van de Zuiderzee en van Huizen en wij helpen graag om die in stand te houden.” Hij geeft toe dat de medewerkers van Hyppe maar wát graag meevaren op zo’n botter. “We werken allemaal hard, maar als je op een botter zit, kom je echt tot rust. Niet in de laatste plaats omdat je geen bereik hebt met je telefoon”, lacht hij. Hyppe zal het thema meteen doorvoeren in het kantoor: de spreekkamer in Huizen krijgt fotobehang met Huizer botters.

Hyppe en botters

Ter bekrachtiging van het contract bevestigden Michiel Minneboo en Frans Kolk gisteren het sponsorbordje aan het pand van Hyppe aan de Kerkstraat. Foto: Stichting Huizer Botters

Nieuwe activiteiten

Frans Kolk van de Stichting is blij met de ondersteuning door Hyppe. “Het helpt enorm om onze oude dames, de botters, in goede gezondheid te houden. In deze zware economische tijden is het fijn te weten dat er zovelen zijn de ons willen steunen. Zeker nu we een aantal voor ons geheel nieuwe activiteiten zijn gestart; onder andere het beheren en onderhouden van de botterwerf, het opzetten van een jeugdafdeling inclusief de aanschaf van een bijbehorende boot, het inrichten van een visserijmuseum en de cultuureducatie op de werf.”

 

 

21 oktober 2016

Door

Sarah Saarberg Hoofdredacteur Gooische Tam Tam


Like Ons Op Facebook
Facebook Pagelike Widget
Over de Gooische Tam Tam
De Gooische TamTam is het grootste en populairste platform in het Gooi, voor alle leuke nieuwtjes, horeca, winkels, ondernemers en events in ‘t Gooi en omstreken.

Doormiddel van verschillende rubrieken, zoals agenda lifestyle en nieuws uit bereikt de Gooische TamTam per maand ca. 50.000 bezoekers, 18.000 Facebookers, 4000 Twitteraars, 2500 Google+ en 2000+ Linkedin contacten afkomstig uit ‘t Gooi.